Kritéria hodnocení podmínek, průběhu a výsledků vzdělávání

PŘEHLED MODIFIKACÍ > PŘEDŠKOLNÍ VZDĚLÁVÁNÍ > 4.1 PEDAGOGOVÉ SYSTEMATICKY PROMÝŠLEJÍ A PŘIPRAVUJÍ VZDĚLÁVÁNÍ V SOULADU S VĚDOMOSTNÍMI, DOVEDNOSTNÍMI I POSTOJOVÝMI CÍLI DEFINOVANÝMI V KURIKULÁRNÍCH DOKUMENTECH ŠKOLY A INDIVIDUÁLNÍMI POTŘEBAMI DĚTÍ.

4.1 Pedagogové systematicky promýšlejí a připravují vzdělávání v souladu s vědomostními, dovednostními i postojovými cíli definovanými v kurikulárních dokumentech školy a individuálními potřebami dětí.


Vzdělávání je promyšlené a realizované v souladu s kurikulárními dokumenty, na základě dosavadních znalostí a zkušeností dětí a s přihlédnutím k jejich vývojovým předpokladům a specifickým potřebám. Pedagogové systematicky vytvářejí u dětí motivaci k učení, rozvíjejí všechny složky vzdělávacích cílů a systematicky vedou děti ke schopnosti vést jednoduché úvahy a vyjádřit to, o čem přemýšlí a uvažují. Na děti kladou věkově přiměřené a srozumitelné požadavky.